4 Eylül 2012 Salı

Pastacı oldum ben :)


Herkese merhaba :)


Kendimle ilgili pek bilgi vermemiştim ama artık bir iş kadını olduğuma göre sanırım başarı hikayemin başlangıcını paylaşabilirim. Ben aslında on yıllık veri analistliği geçmişi olan bir kariyer kadınıyken birden bire içimdeki pasta aşkını canlandırmaya karar verdim. Mutfak Sanatları Akademisi bu konuda bana son derece yardımcı oldu, tam dört ay askeri okul disiplininde aldığım teorik eğitimden sonra dört ay da staj adı altında commis chef olarak çalıştım Alain Artisan Boulanger 'de - pastacılığın Fransa kökenli olduğunu düşünürsek çok şanslı bir başlangıç yaptığımı söyleyebilirim. Öğrencilik bitip diplomamı aldıktan sonra başka bir yerde çalışmak yerine kendi işimi yapmaya karar verdim. İşte Mavi Melek Pasta Evi böyle doğdu :) Okulda edindiğim teknik donanım ve Alain 'deki chef 'im Beril 'in bana kazandırdığı pratik bilgilerle artık pastaları kendi müşterilerime yani dostlarıma ve arkadaşlarıma yapıyorum. Kendi mutfağımda yapmanın verdiği huzur, pastanın konseptine göre açtığım müzik, biraz el lezzeti ve biraz da sevgi katınca ortaya çok leziz sihirli pastalar, cookie 'ler, çikolatalar, truff 'lar çıkıyor. Dostlarım için yaptığım bir kaç tane pastayı sizlerle paylaşıyorum ve sizlerin de başarı hikayemin başlangıcında bana destek vereceğinizi biliyorum :) Özel bir pasta istediğinizde hayalinizdeki pastayı anlatan -hatta görseli varsa onu da ekleyebilirsiniz- bir maille en az bir hafta önceden bana ulaşmanız yeterli!


Pastayı kim sevmez, hele sevgi dolu sihirli mutluluk pastalarını :) Sevgiyle kalın :)


Bademli Cookie

Coco Dome - Hindistan cevizi sevenlere

Beyaz Çikolatalı Cheese Cake - Şeftali ile Tatlandırılmış

Croissant ve Croissant Pain Au Chocolat 

Tarçınlı Cookie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder