23 Eylül 2012 Pazar

Çınar 'ın Pastası

Merhaba :)


Son buluşmamızdan beri ne kadar zaman geçmiş hızlıca, anlamamışım :) Zaman hızla akarken ben de boş durmadım. Öncelikle geçen yazımda bahsettiğim Mavi Melek Pasta Evi için Facebook üzerinden bir sayfa açtım (sayfaya www.facebook.com/mavimelekpastaevi adresinden ulaşabilirsiniz). Arkadaşlarımdan daha ilk günden çok güzel övgüler aldım ama en önemlisi benim için çok özel olan bir arkadaşım yine bana özel bir logo tasarladı. Tek kelimeyle muhteşem oldu ayrıca çok ta uğurlu geldi, siparişlerde artış oldu :)

İşte bu siparişlerden birisi de çok sevgili Ebru 'nun sevgi dolu oğlu Çınar için yaptığımız doğum günü pastasıydı. Aslında pastanın dış tasarımı tamamen Çınar 'a ait. Parti için hazırladığı davetiyenin üzerine düşündüğü pastayı bize de gösterdi, biz de ona küçük bir sürpriz yaptık. Davetiyenin iç kısmında daha üç yaşındayken çizdiği tavus kuşunun benzerini şeker hamurundan hazırladık, pastanın üzerine kondurduk :) Normalde pastalarımı kendim yapıyorum ama bu pastayı benim gibi pasta chef 'i olan en yakın arkadaşım Nihan ile yaptık, yaparken de çok eğlendik :) Asıl eğlenceli kısım, pastayı gördüğünde Çınar 'ın yüzündeki ifadeydi. Bütün yorgunluğumuza değdi.

Şimdi yeni siparişleri hazırlama zamanı :) Çınar 'cığım yeni yaşın sana her ne istiyorsan ondan bol bol getirsin; Ebru 'cuğum siparişini bize verdiğin için teşekkürler; Nihan 'cığım sihirli parmaklarınla pastaya sevgini kattın, iyi ki varsın :)


Yeni pastalarda görüşmek üzere...




1 yorum: